Sivut

tiistai 20. marraskuuta 2012

Rangers we will be!

Mä en rehellisesti sanottuna taas tiedä mistä alottasin purkamaan mun viime aikasia tapahtumia. Unohan taas todennäkösesti kertoo jotakin ja tekstistä tulee varmaan aika sekavaa, joten pahoittelen jo etukäteen :D

Viime perjantaina oli siis eka playoff-peli. Dad oli jo aiemmin "varottanu" et stadion jolle mennään on iso, mutta kun päästiin paikan päälle niin menin melko sanattomaks. Päästiin siis pelaamaan Alamodomelle, jonne mahtuu vaatimattomat 65 000 ihmistä. Kaikki pelaajat oli kuulemma innoissaan et päästiin pelaamaan tonne, enkä yhtään ihmettele miksi. Olin siis olevinaan varautunu isoon stadioniin ja pakannu kaikki kamerasta alkaen mukaan. Joo olihan mulla kamera ja vara-akkukin, muttei yhtään muistikorttia. Eli kuvasin sitten vähän kännykälläni, joten action-kuvia ei löydy.

Itse peli oli tosi jännittävä ja lisäjännitystä peliin toi häviämisen uhka. Koska pelataan playoffeja, heti kun häviät pelin niin you're out. Onneksi (ja koska Rangersit on parhaita ;)) voitettiin peli! ♥ Tosin meni melko tiukoille, sillä loppulukemat oli 21-14. Eli saadaan jatkaa pelejä ainakin ensi perjantaihin asti ja Alamodomella again. Valitettavasti ei perheen kanssa päästä siihen peliin koska ollaan Oklahomassa, mutta mä luotan meidän joukkueesee. Good luck Rangers!



Lauantaina mentiin momin ja siskon kanssa maailman söpöimmille markkinoille Blancoon! Luulin aluks että mennään johonkin ostoskeskukseen, kun sisko ja mom sano et lähetään shoppailemaan, eli ylläriylläri en ottanu kameraa mukaan. Oli sit melkonen yllätys kun tultiin paikalle söpöön pikku kyläkaupunkiin ja keskelle söpöjä markkinoita. Noilla markkinoilla myytiin kaikkea kivaa pikkutavaraa ja mukaan lähtikin pari joululahjaa niin Suomeen kun jenkkeihinki ;) Syötiin myös tosi nam italialaista jäätelöö, ostettiin maailman parhaat muffinssit sekä pumpkin-bread. Oon nyt pariin otteeseen päässy maistamaan pumpkin-breadia ja NAM! Maistuu tosi jouluselle ja tulee kunnon joulufiilis siitä. (joulusta puheenollen, oon jo kuullu ekat joululaulut, nähny ekat jenkkijouluvalot ja nähny joululeffan)



Lauantai-iltana mentiin koko perheen kanssa katsomaan uus James Bond, jota kyllä voin rehellisesti sanottuna suositella kaikille! Meidän piti eka mennä kattomaan Lincoln ja jättää Skyfallin kattominen thanksgiving lomalle ja Oklahomaan, mutta Lincoln oli loppuunmyyty joten päädyttiin sit kattoo Skyfall. Todennäkösesti mennään katsomaan Aamunkoi sit Oklahomassa :)



Sunnuntaina mentiin normaalisti kirkkoon jonka jälkeen käytiin syömässä kahen tuttavaperheen kanssa. Sain taas kuulla omistavani kivan aksentin. Saan loppujen lopuks kuulla mun aksentista aika usein ja useimmiten ne on kehuja. Ite vihaan aksenttiani, mutta mikäs siinä jos se on joittenkin mielestä söpö ja kiva :D
Lounaan jälkeen mentiin kavereiden luo katsomaan leffoja ja illalla mentiin auttamaan momia piirakoiden leipomisessa. Kaikille koulumme opettajille leivottiin piirakat tg:n kunniaksi.

Maanantai-aamuna mulla oli permit-koe ajo-opetusta varten, eli siis koe saanko rueta ajamaan autoa. Jännitin ihan hulluna, sillä meidän piti dadin kanssa ensin täytellä aika paljon papereita (koska olen vaihtari). Kun sitten loppujen lopuks pääsin koneelle tekemään koetta mun kädet täris ihan hulluna. BUT I PASSED!!!!
Kokeessa sai mennä 9 väärin ja 9 mulla menikin väärin :D Dad sit totes että oon superhero ja awesome, koska olin neljäs lapsi jonka se vei sinne ja ainoo joka pääs ekalla kerralla läpi! Jauuuu! Nyt saan sit alottaa ajaa ajo-opetuksessa a 6kk päästä saan ottaa ajokokeen! I'm so happy right now ja dad on kans koska meiän ei tarttee ajaa sinne takas tekemää koetta :D

Tällasta tänne. Huomenna (ti) on koulussa lyhennetty päivä ja keskiviikkona lähetään ajamaan Oklahomaan ja ollaan siellä sunnuntaihin asti. Oon tosi innoissani et pääsen juhlimaan ekaa thanksgivingiäni ikinä! Sain kuulla et luvassa on paljon ruokaa ja jenkkifutista, joka kelpaa mulle hyvin! :D
En tiedä otanko konetta mukaan Oklahomaan, joten saatte sit tg-raporttia varmaan kuhan tulen takaisin. Happy tg kaikille jenkkivaihtareille, tsemiä koeviikkoon Kuopiolaiset ja mukavaa joulunodotusta kaikille!

Peeäs onnee Katriina et pääset kesävaihtoo! ♥ I'm gonna miss ya!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti