Sivut

perjantai 11. tammikuuta 2013

* La Familia *

Lupasin tehdä erikoispostauksia mun elämästä täällä, joten aloitetaan mun host-perheestä.



Mun host-perheeseen kuuluu mun lisäksi äiti, isä ja 3 lasta. Puhuttelen vanhempiani yleensä joko etunimillä tai mom/dad. Olen välillä onnistunut aiheuttamaan hämäännystä sanomalla mom/dad ja joutunut sitten tarkentamaan että ei mun oikeat vanhemmat vaan host-vanhemmat. Puhelimessa mulla on host-vanhemmat nimellä mom ja dad ja oikeat vanhemmat nimillä isi ja äiti :D

Dad on ammatiltaan eläinlääkäri ja tekee töitä armeijalle ja on yleensä melko paljon töissä. Sillon kun dad on kotona hän on yleensä melko kiireinen töitten takia tai urheilujuttujen. Dad laittaa hyvää ruokaa ja aina kun mom ei ole kotona keräännytään sohvalle ruokien kanssa ja katsotaan Duck Dynastya.
Dad on luonteeltaan tosi rento ja hauska. Oon kans päässy todistaa, että dadilla ei mee hermot hirmu helpolla sillä hän yrittää opettaa mua ajamaan autolla :D

Mom on yleensä tosi kiireinen vaikka hän ei olekkaan töissä. Yleensä hän kuitenkin on tekemisissä kaikissa vapaaehtoisjutuissa. Momin kanssa käydään melko usein shoppailemassa ja leffoissa ja katsellaan iltaisin frendejä sohvalla.

Vanhempi siskoni on 19-vuotias ja ei enää asu kotona vaan on collegessa. Asun hänen huoneessaan, mutta kun sisko tulee kotiin (joskus viikonloppuisin ja yleensä lomiksi) niin hänkin asuu täällä koska huoneessani on 2 sänkyä. Kun vanhempi siskoni tulee käymään collegesta, se meinaa aina rentoutumista koko perheelle ja kaikki ovat paljon iloisempia :D

Nuorempi siskoni on 16-vuotias ja vietän hänen kanssaan eniten aikaa. Olemme samassa koulussa ja olemme molemmat junioreita. Menemme kouluun yhtäaikaa, sillä siskollani on uintreenit samaan aikaan kun minulla on futistreenit. Hengaillaan yleensä paljon kavereiden kanssa, katsellaan leffoja, lauletaan ja kuunnellaan musiikkia. Käydään myös keskiviikkoisin kirkolla youth groupissa yhdessä.
Tulen hyvin toimeen siskoni kanssa ja olen todella iloinen että perheessämme on yksi melkein saman ikäinen lapsi jonka kanssa minulla on todella hauskaa. I ♥ my sister!

Viimeisimpänä muttei kuitenkaan vähäisimpänä on 14-vuotias host-veljeni. Veljeni on kahdeksannella luokalla middle schoolissa ja hän pelaa futista sekä baseballia. Yleensä veljeni haluaisi osallistua kaikenlaiseen tekemiseen mitä teemme siskoni kanssa, mutta valitettavan usein hylätään veli pelaamaan videopelejä sillä aikaa kun minä ja siskoni teemme "girly stuffia".

Tämmöinen on minun host-perheeni! :) Tykkään kaikista perheenjäsenistäni todella paljon, tykkään asua heidän kanssaan ja minulla on usein todella hauskaa. Yleensä viikkomme ovat melko kiireisiä, mutta mukavia eikä todellakaan tylsiä hetkiä ole ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti