Sivut

tiistai 23. huhtikuuta 2013

Puhelimen tyhjennystä ja kuulumisia

En ole taas viimeaikoina jaksanut kantaa kameraa mukana minnekkään, joten olen kuvannut jonkun verran puhelimalla. Koulussakin on, varsinkin Culinary Arts:n tunneilla, tullut napattua joitain kuvia :D

Chef Voutilainen valmiina valmistamaan tiramisun



Valmis tiramisu



söpöt aussijätkät kävi esiintymässä meiän youth groupille ;)



Luetaan enkussa The Great Gatsbyä ja oon kerranki innoissani jostain kouluhommasta! Meidän piti tehdä jostain valitusta kohtauksesta sarjakuva, joten päästin mun sisäisen taiteilijan irti... (believe or not, olisin voinu saaha tästä järkyttävämmänki näkösen! Onneks mulla on Suomessa piirtotaitoset kaverit jotka tekee piirtämishommat mun puolesta!)



Tämä viikko menee taas koulun kanssa rennommissa merkeissä. Muut juniorit joutuvat ottamaan taas TAKS-kokeita, joten menen ti-to kouluun vasta 11.25. Vaihtarin elämää ei sen enempää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti