Sivut

sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Uusi uudempi uusin

ULKOASU! Tappelin riittävän kauan sen edellisen ulkoasun kanssa joten päädyin takaisin yksinkertaisempaan ulkoasuun. Mitä tykkäätte? Samalla lisäsin tonne sivupalkkiin instagram-tilini ja sähköpostini. Instagramissa saa alkaa seuraamaan ja sähköpostiin voi laittaa juttuja/kysymyksiä vaihtoon liittyen :)

Täällä päin meni taas yksi kouluviikko rennommissa merkeissä. Olin maanantaina koulussa ihan kunnollisen päivän, tiistaina puolikkaan päivän TAKS-kokeiden takia ja keskiviikon ja torstain kotona. Minua on jo päälle viikon vaivannut ärsyttävä kevätflunssa, joka ei ota loppuakseen millään. Kaikki alkoi pelkällä kurkkukivulla, mutta nyt seuraksi on myös tullut järkyttävä yskä johon ei meinaa auttaa mikään.

Keskiviikkona päädyin harjoittelemaan autolla ajamista, sillä dad kysyi minua kuskikseen hänen hoitaessaan työjuttuja. Huristelin siis menemään pitkin San Antonion 4-kaistaisia moottoriteitä ja treenasin myös hiukan parkkeerausta. Käytiin myös armeijan alueella ja pääsin näkemään mitä eläimille otetuista koepaloista tehdään. Tutkin myös koepaloja mikroskoopilla. Ajaminen tuntuu jo ihan luontevalta, vaikkakin neljän ruuhkassa vähän jännitti kun autoja oli jokapuolella. Saan ensi kuussa mennä suorittamaan ajokokeeni, johon olen menossa ihan hyvillä mielin. Ainoa asia mikä kaipaa treeniä on parallel parking. Kokeilimme sitä dadin kanssa keskiviikkona ja se sujui ihan hyvin. Aion kuitenkin treenata sitä ennen ajokoetta.



Perjantai ja lauantai menivät hyvissä merkeissä host-momin ja siskon kanssa hengaillessa. Perheemme miehet lähtivät perjantaina men's retreat leirille, joka oli siis kirkon järkkäämä viikonloppu vain miehille. Kävimme momin kanssa kahdestaan leffassa ja ostamassa minulle promiin kengät ja laukku. Molemmat ostokset oli ihan huikeat ja huippuhyvässä alennuksessa ja olen todella tyytyväinen molempiin ostoksiini! Kenkiin olen jo rakastunut syvästi!

mun 12cm rakkaudet



Kävimme myös katsomassa homeschool-kavereidemme näytelmän, joka oli uudistettu versio Shakespearen Much Ado About Nothingista. Näytelmä oli huippuhauska ja kaikki näyttelijät olivat todella lahjakkaita! Valitettavasti kyseisestä näytelmästä ei minulla ole ainuttakaan kuvaa, sillä kiirehdimme näytelmään suoraan erään kaverimme synttäripartyistä. Viikonloppu on siis ollut kaikinpuolin melko kiireinen. Kohta lähden vielä käristämään itseäni veljen baseball-peliin ja haaveena olisi saada pientä ruseketusta aikaiseksi ennen ensi viikonloppuna (!!!!!!!) olevaa "promia" ;)



Pakko vielä lisätä tämä kuvasarja teille. Kipeänä ollessani päädyin katsomaan leffaa meidän ihanaakin ihanamman bulldogin Junen kanssa. Meidän pallero sitten alkoi kieriä lattialla ja voin sanoa että oli aika koomisen näköistä kun hiukan lihavahko bulldog röhkii ja yrittää päästä kierimään ympäri... I just love this dog ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti