Sivut

maanantai 4. maaliskuuta 2013

Let's rodeo San Antonio!

Mikä hitto on tää uus kuvienlisäyssysteemi blogiin? Ihan järkyttävä! Meni hermot kuvien lataamiseen.

Ajattelin nyt päivitellä viime aikojen tapahtumia kuvien muodossa ja tyhjentää samalla kuva-varastojani. Joten varoitus, tämä postaus sisältää paljon kuvia ja pari videota!

Oltiin siis 2 viikkoa (?) sitten rodeossa host-dadin, veljen ja siskojen kanssa. Täytyy kyllä sanoo et oli ihan huippukokemus! Meno oli just sellasta kun voi vaan kuvitella, härällä ja villihevosilla ratsastusta ja tän lisäks vielä paljon muutakin. Annetaan kuvien puhua puolestaan.













Nämä kuvat ja videot ovat siis tiistai-illalta, jolloin olin perheeni kanssa rodeossa. Tämän lisäksi pääsin vielä koulun Culinary Arts ryhmän kanssa koulupäivien ajaksi töihin rodeoon maanantaina ja tiistaina, eli olin siellä kolme kertaa. Valitettavasti näillä päiväkäynneillä en kerennyt ottaa kuvia, sillä olin kokoajan kiinni töissä jota teimme. Hauskaa minulla kuitenkin oli :)

Olen tyytyväinen noihin rodeossa otettuihin kuviin, vaikka (suurin) osa niistä epäonnistuikin aika pahasti. Lähetin pari kuvaa valokuvausopettajalleni ja niistä tuli arvosanaksi 100 ja kehut päälle :) Todennäköisesti osa kuvistani menee myös valokuvauksen portfoliooni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti